torsdag 1 juni 2017

Aftonbladet hyllar seriemördare




































Onekligen den äckligaste texten Aftonbladet publicerat. Här låter dom en psykiskt instabil idiot till kvinna dräggla över en sociopatisk seriemördare, och tydligen verkar det vara för att hennes offer är män och hon är kvinna. 

Jag tycker mig ana en märklig andemening med fokus på kön genom hela texten: "Hon vågar bli sexbarnsmamma och utnyttja män, både som pappor och som sexleksaker. Hon vågar driva företag och ägna sig åt sinneslös överkonsumtion av materialism, gud vad inspirerande."

Fundera över vilket ramaskri det hade blivit om texten handlade om en annan psykopat.

”Jag kan inte låta bli att fascineras av Hagamannen.”

"Jag ser en man som inte har de vanliga spärrar, som låter sig falla för frestelser utan att tänka på konsekvenserna. Han bara tar det han vill ha och använder andra som objekt."

”Vem har inte drömt om att släppa taget ibland?”



4 kommentarer:

  1. Arboga-kvinnan är ett mycket motbjudande exempel på en människa. Hur fan kan man göra på detta viset? Jag bor själv i Arboga, och det äcklar ock skrämmer mig att en sådan människa funnits mitt ibland oss.

    On another note, vad har hänt med din facebook-sida? Jag kan inte komma in på den för att se uppdateringar.

    SvaraRadera
  2. EABT, jag måste säga att det du gör för ditt land och för oss ALLA som bor här är helt fantastiskt. Ska vi vända det här behövs såna som du! De flesta av oss har varken den förmågan att uttrycka sig och ännu mindre modet!
    Till alla som inte själva vågar ta fajten, stötta åtminstone de som vågar. Det är superenkelt att supporta med en mindre summa månatligen. Jag gjorde det just på
    https://www.patreon.com/EABT

    Ge aldrig upp, det du gör betyder så otroligt mycket! En dag ska jag också komma ut...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du vill skaffa förmågan att uttrycka dig har jag satt ihop en guide här: https://www.youtube.com/watch?v=vCVUSrcmRUo

      I övrigt måste jag tacka för ditt bidrag patreon, sånt där räcker väldigt långt i längden :) Även de små summorna.

      Radera
    2. Insightful video, thanks! I will spread it.
      Stumbled over "Magnus Betnér är en idiot". That vid made may day ha ha!

      Radera